miércoles, 26 de noviembre de 2014

Tintín al Congo

Molta gent, incluïda jo, es pensava que Tintin era un personatge o dibuix animat qualsevol. A la classe d'història em descobert que aquest personatge te molts missatges subliminals i a sobre, relacionats molts sobre l'imperialisme. 
La següent activitat que haviam de fer a classe era que haviam de buscar una foto de la història de Tintín al Congo al Google i fer un comentari de la foto i explicar la relació sobre la foto amb l'imperialisme. 
Haviam de ficar les causes que hi trobavam i les que no, i després d'haver-ho fet i entregat a la professora, ho vam comentar tota la classe. No va ser fàcil, ja que trobar les causes de l'imperialisme només ha partir d'una foto no es gaire normal, o sigui, que no es fa molt sovint, i em va semblar una cosa bastant complicada, però vaig intentar fer-ho i ficar el que ella em demanava. La foto que vaig trobar i analitzar va ser aquesta: 

No hay comentarios:

Publicar un comentario